بیمه پارسیان کد503223

بیمه پارسیان کد503223
......................................................


نمایندگی آقابزرگی (کد 503223)

دفتر: کازرون. ابتدای خ فلسطین

پل ارتباط :07142473553- 09170630371

اطلاعیه :

10سال بیمه عمروسرمایه گذاری پرداخت کنید وبلافاصله بعد از پایان مدت بیمه نامه حقوق مستمری ماهیانه دریافت کنید(مخصوص قشر کشاورزان و کارگران)



5سال بیمه عمروسرمایه گذاری پرداخت کنید و بلافاصله بعد از پایان مدت بیمه نامه حقوق مستمری سالانه دریافت کنید (مخصوص قشر بانوان)

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است



آتش سوزی خطر بالقوه ای است که همواره انسان و فعالیت های او را تهدید می کند ، با این تفاوت که در عصر امروز بیش از پیش بر شدت و ویرانگری آن افزوده شده است . با توجه به مطرح بودن آتش به عنوان عاملی ویران کننده و از بین برنده لزوم استفاده و توجه به شاخه ای از بیمه که طی آن بتوان اموال را در مقابل این خطر بالقوه بیمه نمود ، به شدت احساس می شود .

در بیمه آتش سوزی ، ساختمان و کلیه کالاها و لوازم موجود در آن در مقابل خطر آتش سوزی و انفجار و صاعقه بیمه می شود . همچنین خسارت های وارده ناشی از آتش سوزی و همچنین هزینه های پیشگیری از توسعه آتش در این بیمه نامه قابل جبران می باشد .

 البته لازم به ذکر است که غیر از خطر آتش سوزی : خطرات دیگری نظیر زلزله ، سیل ، طوفان ، ترکیدگی لوله آب ، ضایعات برف و باران ، سقوط هواپیما و هلی کوپتر ، شکست شیشه و سرقت از منزل نیز در بیمه آتش سوزی و با عنوان خطرات اضافی قابل پوشش است که در بخش پوشش های اضافی به تفصیل شرح داده خواهند شد.